16.9.2012

The day after

Hade riktigt roligt igår, trots att Casa stängde redan klockan två då poliserna kom och körde ut alla. Och ja, bestämde mig att jag aldrig mera tänker dansa i klackskor, såå mycket skönare i ballerinas.

Förfest.

Moi et Joe <3

Koreanen rockade loss till Gangnamstyle på Casa...

.. och pizza efteråt på Kampin Pippuri.

I dag har jag varit på kaffe med Sophie som var på utbyte till Hanken i våras, hon var här och hälsade på för att hon också har pojkvännen här. Vi talade en massa om utbyte och drömde oss tillbaka till våren och alla de roliga minnena, och jag har nog bestämt mig att det blir utbyte till Zürich i Schweiz nästa höst. Jag har nämligen redan färdigt boende där eftersom jag får bo hos Sophie, och känner även andra utisar där.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti