29.10.2012

Monday

Har varit ledig hela dagen så har hunnit med rätt mycket, till och med fota dagens look för en gångs skull. Blir nog inte så hemskt skarpt med självutlösaren, men det får väl duga. Har på mig en skjorta i jeanstyg som jag köpte i Lissabon, och gillar verkligen de små detaljerna på kragen.


Såg förresten en helt underbar vinterjacka när jag gick omkring på stan idag, och funderar nu på att kanske köpa den imorgon om den finns kvar. Det var nämligen den sista i min storlek.


Till middag blev det smörstekt lax med grönsaker och efteråt var jag hemma en snabbis och hälsade på familjen, och förde tillbaka kärlen som jag lånat av mamma för inflyttningsfesten. Efteråt kom Charlotta hem till mig och vi hade myskväll med te. Borde ännu diska, men tror det får bli till morgonen. God natt <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti