9.10.2012

My day

Dagens look består av min nya tröja jag köpte i Lissabon, samt en skön solbränna à la Portugal.

Pull and Bear, 20€

Idag träffade jag världens sötaste lilla hundvalp på tågstationen i Böle. Det var ett fyllopar som hade en taxhane som gjort en tjejtax gravid i slutet av sommaren, och så hade paret idag fått en av valparna. En sju veckor gammal liten krabat som jag fick hålla i famnen, och ja, mitt hjärta smälte. Paret ville bli av med valpen, och om inte min livssituation skulle vara så busy just nu skulle jag erbjudit att ta emot den med öppna armar.

Far och son.

Alltså kolla tassarna.


Okej, nog med valpen. Efteråt åkte jag till Dany på middag, vi lagade tortellinisallad. Och så tittade vi filmen Svinalängorna. Vi har båda läst boken och nu även sett filmen. En väldigt enkel, men superbra film.

Mums.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti