24.8.2013

Final Party

Det låter kanske konstigt att säga det här, men det är så skönt att introveckan äntligen är över. Vi har alltså haft något som kallas TOP-week (Tilburg Orientation Programme) tillsammans med alla andra holländska gulisar som skall börja universitetet i höst. Sammanlagt har vi alltså varit över tvåtusen människor på varje aktivitet och fest som ordnats av organet, och det har betytt att det varit helt fullpackat på festerna och man har hamnat köa över allt. Dessutom har vi också haft egna fester med utbytesprogrammet I*ESN. Det har alltså varit fest varje kväll enda sedan vi kom hit, något som bara inte är för mig. Har haft roligt nog och lärt känna en massa nya människor, men samtidigt varit trött hela tiden, och så hade jag ju min förkylning emellan också. Igår var det då alltså sista festen för TOP-veckan, och jag har några bilder att dela med mig från igår.

Me and five of my flatmates.
 
My mentors in a Dutch drinking competition.

Final Party.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti