27.6.2014

Party

Ikväll har vi en liten terassfest här hos oss! Vi blir omkring tio personer här, men jag hoppas att folk ändå har lust att fara ut efteråt eftersom jag har sån lust att dansa. Kanske det bara blir en lugn hemmafest, vi får se. Har på mig min svarta kjol från Bryssel och en topp jag köpte i Australien, för tillfället är min garderob fylld med kläder som jag köpt utomlands eftersom jag nästan bara rest runt det senaste året. Härligt! Ha en bra kväll, bisous

Top // Cotton On
Skirt // Camaieu


Förresten så klippte jag mina clip-on hårförlängningar nyss, ville inte längre ha dem så långa så jag klippte av några centimeter i topparna. Tycker det blev ännu naturligare nu om man bara vill att håret skall se lite tjockare ut! Vad tycks?

1 kommentti:

  1. Why the page title in English and content in Finnish?

    VastaaPoista