30.7.2012

Monday

I dag på förmiddagen har jag varit och hälsat på Dany i majstranden. Det var egentligen meningen att vi skulle sola, men molnen ville inte ge sig så vi låg där på gräset i alla fall. Efter en stund blev det ändå så blåsigt att vi flyttade inomhus istället. Hos Dany fick jag gräva igenom en påse med kläder som hon hade packat ihop för att sälja på loppis, och jag hittade en söt körsbärsfärgad tröja som jag köpte av henne. Blir perfekt till hösten.


   Vi kollade också på Danys gamla läseordningar från då hon började på restonomlinjen i Arcada, och märkte att jag troligtvis inte kommer att ha hemskt mycket skola under hösten ifall jag inte börjar ta andra årets kurser redan nu. Jag kommer ju att få mycket till godo då jag redan studerat två år på Hanken, så behöver troligtvis endast gå de specifika kurserna i turism. 
    Nåja, resten av dagen skall jag i alla fall läsa igenom nyaste Cosmo och äta choklad. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti