3.3.2014

Nike Air Max

I Holland gick typ alla omkring i Air Max sneakers, och de började småningom falla även mig i smaken. Med en prislapp på 150€ tyckte jag ändå att de var onödigt dyra i skobutikerna, så jag kom aldrig för mig att köpa ett par. Var inte heller säker på vilken färgkombination jag ville ha, och så var jag också orolig för att jag inte skulle få allt mitt bagage med mig hem på grund av vikten. När jag sedan kom hem till tövädret i Finland glömde jag alldeles bort skorna, men nu när det börjar bli vår i luften skulle ett par Air Max sitta ganska bra. Började kolla runt på nätet, men de flesta internetsidorna visade sig vara fake, och likaså skorna. Till all lycka hittade jag ändå en pålitlig försäljare på eBay som skickar iväg skorna från New York, istället för de andra säljarna som är belägna i Taiwan. Så efter ett par klick blev de mina, och borde vara framme om ett par veckor.

Purple Earth Rave Pink.

Priset på 110€ kändes inte heller så illa eftersom jag hittade min favoritkombination av färger. Ville definitivt ha något med lila, och föll för färgkombinationen Purple Earth Rave Pink. Sedan blev det beslutsångest eftersom färgkombinationen både finns i modellen Air Max 90 och Air Max 1.

Nike Air Max 90.

Tyckte ändå att 90's modellen var snäppet snyggare, så det fick det bli. Kan redan se framför mig alla ljuvliga outfits jag kan kombinera dessa med. Nu kan våren få börja komma på allvar.

Yes please.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti