30.8.2012

Black

Igår var det Arcadas kick off party som var helt okej faktiskt, men inte så skönt att ha skola nästa dag. Skall möta upp vår programledare Hellevi kl.11 för att gå igenom mina kurser från Hanken och kolla vilka jag får till godo därifrån, men börjar egentligen först tolv. Jag märker redan nu att jag kommer att bli sen om jag tar spåran, så måste nog ta cykeln för att hinna i tid idag. Det tar bara 10 minuter, så jag har ännu gott om tid. Tycker inte alls om att cykla till skolan eftersom håret far helt åt skogen i vinden, men idag har jag håret uppsatt så det har ingen skillnad. Idag har jag på mig en ny svart tröja från H&m med en liten dragkedja baktill.

H&m, 19.90€

Har varit riktigt ordentligt förkyld nu i ett par dagar, men det börjar redan kännas lite bättre. Var tvungen att skippa jumppan på tisdag, men efter skolan blir det ett pass Intervallistep, sedan en snabb dusch och iväg på teater med Dany och Petra. Petra har fått fribiljetter till Den förälskade terapeuten, så det bli kultur i kväll.

Dragkedjan baktill.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti