8.8.2012

Home sweet home

Och så är man hemma igen efter en skön dag i Stockholm och massor av god mat. Riktigt bra shopping var det också. Det ända dåliga med övernattningskryssningar för min del är att jag har väldigt svårt att sova i hytt. Vet inte vad det beror på, men har inte sovit många timmar dehär nätterna.



Den nya buffetmenyn har nått alldeles nya höjder. Har typ aldrig varit så mätt som under dehär två dagarna. Det nya konceptet går ut på små tapasportioner som är inspirerade både av den finska skärgården, sydeuropa och asien.

 
 

Sushin var inget vidare med endast en liten gurkskiva i mitten, men jag hade nog inte heller väntat mig att de skulle vara fyllda med en massa gott. Fiskrommen smakade underbart och har nog redan länge varit min favorit på båten, and stays that way. Och efterrätten då?
 
..tror inte jag behöver säga så mycket.
 
..panna cotta med jordgubbssylt...
 
...macarons, glass, chokladmousse, godis...

 Ahh <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti