3.8.2012

Mango

Steg upp omkring halv elva och har varit hos Dany typ hela dagen i dag. Vi lagade lunch tillsammans, och det blev en riktigt god frittata med salami, zuccini, tomat, paprika, lök, ost och basilika. 

Mmm <3


Efteråt cyklade jag snabbt via Mango i stan för att köpa ett fodral att ha telefonen i, men hittade också en ljuvlig väska på rea. Har länge letat eter en liten väska att ha då man inte behöver annat än telefon och pengar med sig, så måste bara köpa den när jag såg den.


Det enda problemet med väskan är att jag inte vet hur jag skall få bort tjuvlarmet som är avaktiverat men  fortfarande sitter kvar hårt som fan med en järntråd runt axelbandet. Försökte först klippa med sax, och sedan med tre olika tångar som jag hittade i pappas verktygslådor men inget fungerade.

Mango 11,95€

Och här är telefonfodralet som jag länge letat efter men inte hittat inne på Mango förrän nu. Har också funderat på att köpa en ny telefon i födelsedagspresent åt mig själv, så den får nu isåfall lov att passa in.

 Mango 7,95€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti