28.8.2012

Fullt upp

Ojoj, har haft fullt upp med skola, pickups och lägenhetsstress att jag inte alls haft tid att blogga. Orkar inte gå in på detaljer, men nu är det i alla fall så att byggkillarna har fuckat upp både badrumsskåpet och mitt diskbord. Skall på ett möte i morgon på morgonen och försöka få dem att fatta att det är deras fel och att de måste fixa det, men de verkar vara helt omöjliga att samarbeta med. Nåja, sen till de roligare sakerna då. Skolan har kört i gång och vi har redan fått en massa uppgifter och deadlines, men allt skall ändå göras i grupper vilket gör det lättare att lära känna folk i klassen. Och också roligare för den delen. Jag har bland annat fått till uppgift att med en annan planera vår klassresa för hösten, det kommer troligtvis att bära österut, typ Villmanstrand eller Imatra. Ja, och igår var jag och möta upp tre utbytesstuderanden vid flygfältet och visade dem var de kommer att bo under sin utbytestid. De verkade alla väldigt ivriga och pratsamma så jag ser nog fram emot en rolig höst med dem, 104 stycken är de ju i år...!

Min fina skylt jag hade med mig till flygfältet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti