5.4.2014

Creative

Okej, nu har jag suttit sex timmar framför mitt kandidokument så nu får det lov att räcka för idag. Tänkte istället visa er en ny håruppsättning jag kom på häromdagen, man blir ju riktigt kreativ när man bestämt sig för att endast använda vissa hårprodukter och -accessoarer. Tog alltså mina två klämmare jag köpt för en billig slant från H&M, och formade håret i en vanlig hästsvans. Sedan är det bara att fästa hästsvansen med en klämmare på var sin sida, och voilà! Nu vet jag ju inte om detta funkar ifall man har tjockt och långt hår, men med min hårlängd och tjocklek funkar det perfekt. Tycker att klämmarna dessutom ger en illusion av att hästsvansen skulle sitta lite högre, och så behöver man inte heller gå runt och spänna den hela tiden som med vanliga hårband. Så behändigt.




2 kommenttia: