24.4.2014

Peach

Gav en liten manikyr åt mina naglar häromdagen, och denna gång fick det bli fräscha våriga toner. På bild ser det övre lacket väldigt orangefärgat ut, men egentligen är det en persikofärgad nyans från Kiko som jag köpte i Madrid i fjol. Det har tagit sin lilla tid att lära sig att lacka med olika penslar, speciellt högra handens naglar, men nu har jag blivit ganska snabb med vissa lätta mönster jag vanligen gör. Har lite brist på idéer över hur man kan dekorera naglarna med mina vita och svarta lack med tunn pensel, så det blir oftast några drag här och där så det ser stiligt ut. Borde kanske ta och googla lite ny inspiration nu till sommaren.

Left.

Right.

Close up - måste nog säga att det ser bättre ut ju längre ifrån man ser dem, haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti