16.4.2014

Got them

Idag åkte jag till Östra Centrum en sväng och gjorde verkliga fynd gällande vita toppar jag tidigare talade om. Hade redan kollat runt i många affärer innan jag gick in i New Yorker och hittade precis den jag ville ha för endast 6,95€. Tyckte att det var förvånansvärt billigt i jämförelse med de andra affärernas bud på närmare tjugolappen för en helt basic vit topp i lite festligare tyg.

New Yorker // 6,95€

Så hittade jag också en annan vit topp som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Den var lite dyrare, men tyckte ändå den var värd priset eftersom den var så speciell och hade en massa fina detaljer i spets. En riktigt lyckad jakt på vita toppar med andra ord, och båda mina fynd kommer definitivt att användas flitigt.

H&M // 19,95€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti