3.4.2014

Stripes

Idag är det svartvitt som gäller. Har på mig en skjorta som jag köpte i vintras från Mangos julrea, och Dr. Denims svarta jeans som vanligt. Kan inte ens längre tänka mig att köpa några andra jeans, förutom kanske från Gina Tricot. Inga andra jeans sitter som de ska. Synd bara att Dr. Denim jeansen stiger i pris hela tiden eftersom efterfrågan är så stor. Nu skall jag snart iväg till skolan och sedan blir det kvällstur.

Shirt // Mango
Jeans // Dr. Denim
Watch // Gant

Alltså varför ser mitt hår orangefärgat ut på alla bilder nuförtiden? Måste fan göra något åt det igen, laga ljusa slingor eller något. Skulle inte vilja börja blondera håret igen eftersom det sliter så mycket på håret, men inte vill jag ha orangefärgat hår heller. Kanske jag bara väntar tills solen tar hand om saken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti