21.1.2013

Busy day

Har varit på språng hela dagen idag. Först började det med den äckliga morgontyskan i Arcada, varefter jag åkte till Hanken på första introlektionen till kandikursen. Skall åtminstone försöka skriva kandin nu i vår, men om det blir för mycket tar jag det nästa vår istället. Efter det gjorde jag lite bankärenden, handlade middags ingredienser, lagade middag och så drog vi iväg till simhallen med Dany och tog ett kvällspass. Det blev 800m bröstsim och en halv timme vattenlöpning. 

Och ja, nu till det viktigaste. Vi bokade också flygbiljetter&hotell med Dany till Madrid för en vecka i mars! Har länge försökt få någon med mig att hälsa på Joe nere i södern, men ingen har haft möjlighet att åka. Men nu fick Dany ändrade planer så hon kunde åka med mig trots allt. Kommer att bli sååå najs.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti